الأحد، 25 سبتمبر 2011

مخنوقه زهقانه حاسه بملل ادخلى واوعدك هتفطسى على روحك من الضحك




بجد يا جماعة مصر كلها بتتغير
واحنا لازم نتغير
وانا هبدأ بنفسى:
:
:
.........:
:
:
:
و مش هشتم اصحابى تانى ===========> الا لو كنا قاعدين لوحدنا هع هع هع

و مش هارمي زباله في الشارع ====== > الا لو كان مفيش حد ماشي هع هع هع

و مش هرن الجرس و اجرى ======> الا لو كان مزاجى رايق على الاخر هع هع هع

و مش هضرب الاصغر مني ==== > الا لما اتأكد انه ما عندوش اخوات كبار هع هع هع

ومش هزعل ماما تانى ===========> الا لو كنت مش محتاج منها فلوسهع هع هع






يعني إيه تعليم مصري ؟

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
يعني تكون حصة شغالة والطلبة قاعدين يهيسو عالفيس من موبايلاتهم
وتلاقي المدرس عامل كومنت وبيقولك ركز في السبورة يا حيوان





بعيدا عن النكد بقي D: Dهع هع هع

بيقولك مره واحد ندل امه طردته من البيت

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

و خرج و كتب علي البيت
(بيت دعاره )




اول ما مبارك ﯾصعب علﯿك
وتلاقى الدمعه هتفر من عينيك
.
.
.
... .......
.
.
.
.
.
.
.
خد نفس كبﯿﯿر واكتم وقوووول
هووووووووو وووووووووب
عشان الهوب ميخليشش الدمعه تفط
استرررجل .......... دا نفخنا 30سنةمتنرفزة و على اخري





عزيزي الناموس ...... انام عالارض وتنام انت ع السرير مثلا ؟

عزيزي الطقس ....... بخصوص النوم .أنام ف التلاجة مثلا ؟

عزيزتي المروحة ....... مش حاسسه انه وجودك زى قلتو مثلا ؟
... ... ... ...
عزيزتي البنت .... بالنسبة لمواصفات الشاب اللي بدك تتجوزيه. نفتح مصنع “مهند” مثلا ؟

عزيزي الأجرب...... يعني اذا فضلت تهرش كدة ، ممكن يطلعلك العفريت مثلاً ؟

عزيزي النت ...... بالنسبه للسرعة، خايف يلقطك الرادار مثلا ؟

عزيزي الي مش عاجبك الى قرأته ....... طالبين رأيك مثلاً ؟




بالنسبة ان عمرو دياب
بيحاول يظبط مع فرخة.
.
.
.
... ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. انا ديك تعالى انا ديك تعالى انا ديك
تعالى انا ديك تعالى انا ديك تعالى انا
ديك تعالىرقص البانانازرقص الباناناز







أصعب إحساس ف الكون , لما تكون مستنى كومينت من بنت معيّنه , و فجأه تلاقى النوتيفكيشنز تفتحتها بلهـفه تلاقى واحد إبن تيت قام بإضافتك لمجموعه (الرومانسيه فى الظلام )
.
.
.
.
.
.
.
.
.
رومانسيه إيه اللى ف الظلام ياللى تتشك فى بطنك !!!الشر كله
هع هع هع

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق