الخميس، 15 سبتمبر 2011

احلى نكت من الفيس

http://images.alwatanvoice.com/images/topics/images/9073102115.jpg
http://www.saudizoom.com/attachments/46/506d1204734746t-12524_1156773800-jpg


الفرق بين الولاد والبنات مع الكانز

..
..
..
..
... ..
..
..
..
البنات : عمو عاوزة كانز بيبسى و شاليمو مناديل لو سمحت
الولاد : و النبى يا زعيم كانزاية بيبس


وهما بيفتحوها :


البنات : بتمسك الغطاء وتشده بكل رقة و ترميه فى اقرب باسكيت
الولاد : ممكن يشربها بغطاها اشطة مفيش مشاكل
( دا إن مرجهاش جامد و فتحها فى وش صاحبه )


وهما بيشربوا :


البنت : تاخد بوق ، تمسح شفايفها بعدها بمنديل بكل هدوء " عشان ماتبوظش الروووج "
الواد : هوب على بوق واحد و انتهينا خلاص






الأيفون و البلاك بيري .. سبب رئيسي لَلسهر و قلة النوم ! .


.
.
.
... ... ... .
.
.
.
.
.
.
الله يرحم أيآم نوكيآ 3310 تلعب snake وتنام
و يوم ما تسهر اووووى .. تقعد تغير النغمات يا سلام!) :








ولد يقول لأبوه: بابا شفت ساحر حول 1000 دينار لحمامة
..
..
..
..
...قاله أبوه: ما شفت شي حبيبي هذا ساحر مبتدئ
..
..
..
..
..
..
امك تحول راتبي كامل لفستان






اي زملكاوي ماينساش يقول
::
::
::
::
... ::
::
هووووووووووووووووووووووب
علــشان الهوب مش بتخلى الدمعه تفط










الله يقطع الفيس بوك اللي بوظ العيال
.
.
.
.
.......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تلاقى يا خويا عيل عنده 10 سنين و كاتب ع الفيس


( بحبها وهى مش حاسه بيا ليه يا دنيا قاسيه عليا .. ؟؟ )


و تلاقي البت عندها 9 سنين و كاتبه


(محدش بينجرح أوى الا لما بيحب أوى)


اتهدوا بقى ،،


دا انا لما كنت ف سنكوا كان كل همى


انى أموت الوحش اللي فـى سوبر ماريو ابتسام جميل










تعريف الشبشب


.
.
.
... ... ... ... .......
.
.
.
.
.
.
.
هو سلاح تستخدمه الام في حال كان الابناء بعيدون عن متناول يد الأم حيث تقوم بالتصويب
عن بعد ! و قد يستخدم عن قرب اذا تمكنت الأم من محاصرة
الابناء و تسديد ضربات متلاحقة..
وانت بتقعد تصد ولا عصام الحضرى












دقــــت ســــاعة الدراســــة
دقت ســــــاعة النكــــد
الى الامــــــام
....
الــى الامـــــــــام
... لا رجـــــوع لا استســـلام
دراااااااااســـــــــة
سهــــــــر
تعـــــــب
افتحـــــــوا الكتــــــــاب
اغلقـــــوا الفيسبوك
ادرســـوا ادرســـــوا
صفحة صفحة
سطر سطر
حرف حرف






جمل غريبه :
.
.

.
.

.
.

.
.
1- قاعد بمشي ..!!!
2- قاموا قعدوا ..!!!
3- قـوموا نـاموا ..!!!


4- اتكلم من غير صوت
5- قاعد ع التلفزيون
6- جيت اصحيك لاقيتك نايم..
7- حط لسانك جوا بقك ""ليه هو فين؟؟""


اى كلام فى عبد السلام






أكتر حاجة تقرفك و أنت قاعد على الفيس
.
.
.
... .
... ... .......
.
.
.
.
.
.
تكون بتكتب موضوع و عمال ترغى و بعد لما تخلص تلاقى نفسك كاتب
jjkhskjslyld dhflsjdhu fjdstkur sopupri dmfbsku sdmfy fnf43 lkhl44 h4 5km,,gsdbd
uyqouwpye kwhefljh;l ewjfgkwyk 3ujskn fs 5jbkuweg 382dshfljs 6fdsdf jnjlfhg 4mbrrjs fjshgkjd klhsfljgsa


بزمتك مش بتبقى عايز تعيط



اصعب رساله ممكن تتبعتلك عالموبايل
.
.
.
.
... ...............
الرسالة التي ابكت الملايين
.
.
.
الرسالة القاتله
.
.
.
تم خصم ال9 جنيه التى تم تحويلها من فودافون رصيدكم الحالى 1 جنية !








كلنا هنغنى ايه كمان اسبوعين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سؤال يطرح نفسه
انا عندي الاجابة


مافي نوم بعد اليوم مافي نوم


الا ع الكتاب يا ماماااااااااااااااااا
انا بدى اون ماراح كن بدي اون
واشوف الاجازة قريبة






قريبا جدا
سترجعوووون لسمااع الاسئلة التاليه ~~
.
.
.
..........
.
.
.
.
.
.
..
معاك قلم زياده
امتى هتخلص الحصه دى
على صوتك ده نشيد الصباح
اوقفوا فى الطابور صف واحد
و ليه متأخر عالحصه كنت فين سيادتك
بتضحك على ايه ماتقولنا وضحكنا معاك
سيب ودان اللى جنبك وخليك هنا
طلعوا الكشكول امتحان مفاجىء
قوم قوللى انا كنت بقول ايه
و زبط شعرك مفكر نفسك جاى على حفله ولا ايه ؟
والسؤال الاصعب
$
$
$
$
$
$
سرحاااااان فى ميييييين ؟؟








مرة وحدة وحشة اوى دخلة الحمام فبتقول اعوذ بيك من الخبث والخبائث راح الشيطان قالها من غير ما تقولى انا كدة كدة طالع (:






مره مدرس بيسأل الطالبه بتعملو ايه لما بتروحو…؟واحد قال انا بروح اتفرج على التليفزيون وانزل لاحمد بتاع الحشيش…والثانى قالهانا يروح العب كوره واروح لاحمد بتاع الحشيش… والثالث قاله انا بروح اصلى وافرأ قرأن واذاكر… فا المدرس فرح اوى وخده بالحضن
وسأله انت اسمك ايه؟ قاله انا احمد بتاع الحشيش







ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق