السبت، 1 أكتوبر 2011

محشش يكتب قصة لمسلسل







مدير الشركه قال للسكرتيره عندنا انا و انتي رحلة عمل اسبوع رتبي امورك ,,,محشش بيكتب مسلسل
السكرتيره اتصلت على زوجها ,,,
قالتله ... عندي رحلة مع مديري اسبوع انت دبر امورك ,,,محشش بيكتب مسلسل


الزوج اتصل على عشيقته ,,,
قال لها ... زوجتي بتسافر اسبوع خلينا الاسبوع مع بعض ,,,محشش بيكتب مسلسل


العشيقه تعمل مربية لـ ولد صغير اتصلت ,,,
قالت له ... انا عندي شغل اسبوع كامل ما بقدر اجيك ,,,محشش بيكتب مسلسل


الولد الصغيراتصل بجده ,,,
قاله ... جدو المربيه عندها شغل اسبوع كامل مش هتيجي خلينا كل يوم نروح مكان و نغير جو ,,,محشش بيكتب مسلسل


الجد طلع نفسه هو مدير الشركه ,,, اتصل على السكرتيره ,,,
قالها .... الغى الاجتماع لاني مشغول مع حفيدي ,,,محشش بيكتب مسلسل

السكرتيره اتصلت على زوجها ,,,
قالت له .... انلغت الرحلة وراجعه للبيت ,,,محشش بيكتب مسلسل

الزوج اتصل على عشيقته ,,,
قال لها ... زوجتي مش هتسافر مقدرش اشوفك ,,,محشش بيكتب مسلسل

العشيقه اتصلت على الولد الصغير ,,,
قالت له ... لا خلاص ما في عندي شغل وراح اجيك ,,,محشش بيكتب مسلسل

الولد اتصل على جده ,,,
قال له .... لا جدو المربيه جاية خد راحتك ,,,محشش بيكتب مسلسل

الجد رجع اتصل على سكرتيرته ,,,
قال لها ... حضرى نفسك لازم نسافر للاجتماع ..!!محشش بيكتب مسلسل



والى الان لم تحدد الحلقة الاخيرهمحشش بيكتب مسلسلمحشش بيكتب مسلسلمحشش بيكتب مسلسل

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق